Cheminių medžiagų yra visur aplink mus, todėl ant įvairių buitinių priemonių svarbu pastebėti cheminius ženklinimus ir juos atpažinti. Svarbu ugdyti žinias, kad mokiniai mokėtų atpažinti kenksmingas medžiagas ir mokėtų su jomis elgtis. Taip pat būtina ugdyti pilietišką požiūrį į ekologiją, kad kiekvienas pilietis mokėtų saugoti gamtą nuo kenksmingų medžiagų ir žinotų kur kreiptis jei mato neteisėtus veiksmus su jomis. Juk labai svarbu žinoti kaip su medžiagomis elgtis, kad jos nepakenktų mums bei mus supančiai aplinkai. Naudodami indikatorius tyrinėsime medžiagas aplink mus ir išsiaiškinsime kokių terpių (pH) gali būti medžiagos ir kaip jos atpažystamos. Laboratorinių darbų metu išbandysime sintetinius bei gamtinius indikatorius bei indikatorines juosteles. Išmoksime suskirstyti medžiagas į rūgštines, šarmines bei neutralias, o taip pat tyrimų metu jas rasti mus supančioje aplinkoje. Aptarsime pH įtaką mūsų sveikatai. Juk ne kiekvienas žino, kad nuo pH įtakos priklauso mūsų organizmo sveikata. Mūsų organizme svarbiausias yra kraujo pH, kurio norma yra nuo 7,32 iki 7,35. Net ir labai mažas pokytis gali nulemti mūsų organizmui pavojų. Todėl organizmas daro viską, kad išlaikytų šią kraujo pH normą. Tačiau maitinantis nesveiku maistu, kuriame dominuoja: cukrus, balti duonos gaminiai, nesveiki (hidrinti) rebalai, bulvių traškučiai, gazuoti gėrimai ir t.t. visi šie produktai labai rūgština organizmą ir ilgainiui sukelia sveikatos sutrikimus bei lėtines ligas. Mokiniams svarbu suprasti, dėl kokių priežasčių tėveliai riboja nesveiko maisto vartojimą. Refleksijų metu aptarsime kiekvieno piliečio pareigą saugoti gamtą bei reaguoti į pažeidimus.